02 427 66 99
 за поръчки и консултации
Всички категории
  • Начало
  • Станете част от екипа на Digitalbox

Станете част от екипа на Digitalbox

Digitalbox е търговска компания, предлагаща телекомуникационни решения - конферентни и презентационни системи, професионални слушалки, офис телефония и други. Компанията има желание да присъедини към своя екип бизнес ориентиран професионалист за позиция:


ТЪРГОВЕЦ КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ – ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННИ СИСТЕМИ

Ref.№ DB-02

Основни дейности и отговорности за позицията:

- Развива клиентската мрежа;
- Идентифицира нуждите на клиентите и предлага индивидуални решения;
- Проактивно търси, осъществява контакт и води преговори с потенциални клиенти;
- Участва и подпомага цялостният процес на продажба - изготвяне на оферти, преговаряне на условия и сключване на договори;
- Поддържа отношения с настоящи и нови клиенти и развива бизнес възможности за разширяване на клиентската мрежа;
- Запознава клиентите и активно презентира нови артикули и услуги в различни продуктови групи;
- Следи и прави оценка на пазарната ситуация и постоянно обновява наличната информация за дейността на конкурентни фирми с цел изпълнението на търговските цели на компанията;
- Директно подчинен на Управител.


Подходящият кандидат трябва да притежава:

- Релевантно образование;
- Добри технически познания в областта на телекомуникациите;
- Професионален опит в B2B продажби;
- Владеене на английски език;
- Отлична компютърна грамотност;
- Комуникативност и презентационни умения;
- Висока мотивация, самостоятелност и отговорност;
- Високо ниво на лична организираност;
- Способност за оценка нуждите на клиента и ориентираност към резултата;
- Свидетелство за управление на МПС, кат.В - активен шофьор.

Компанията предлага

- Присъединяване към млад и динамичен екип;
- Работа в развиваща се компания;
- Модерен офис в луксозна бизнес сграда;
- Въвеждащо продуктово обучение;
- Мотивиращо заплащане и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати.


Сътрудник логистика

Ref.№ DB-03

Основни дейности и отговорности за позицията:

- Ежедневна обработка на поръчките от клиенти;
- Въвеждане на поръчките от клиенти в складова програма;
- Изписване на стоката от склада за поръчки на клиенти;
- Създаване на товарителници и придружаващи пратките документи за спедиторските фирми и експедиране на стоката;
- Oпаковка на пратките за предаването им на куриер;
- Разпределяне и подреждане на стоката в склада;
- Работа с баркод четец;
- Сортиране и подреждане на стоката в склада.

Подходящият кандидат притежава:

- Работно ниво на владеене на английски език;
- Добра компютърна грамотност, която трябва да включва възможност за използване на съвременен софтуер, включително Excel и Word. Умения за работа с офис оборудване.
- Изключително внимание към детайла;
- Гъвкавост и лесно ориентиране в динамична среда;
- Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок;
- Умение за разрешаване на проблеми;
- Експедитивност, прецизност и отговорност при изпълнение на поставените задачи;
- Желание за учене и развитие;
- Лоялност;
- Предишен опит е предимство, но не е задължителен.

Компанията предлага:

- Присъединяване към млад и динамичен екип;
- Работа в развиваща се компания;
- Модерен офис в луксозна бизнес сграда;
- Въвеждащо продуктово обучение;
- Мотивиращо заплащане и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати.

Ако написаното съвпада с Вашите професионални интереси и смятате, че е възможност за успешна кариера, изпратете кандидатурата си заедно с актуална снимка на имейл [email protected]

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю!

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки